bedöva mig, det känns som jag blivit halv

tagga uppstigning kl 06.00 imorrn!!!!!! åh herrregud, och inte kommer jag somna tidigt ikväll heller. men de skiter jag i, jag orkar verkligen inte börja förbereda mig flera dagar innan skolan börjar med att vakna tidigt som jag gjorde för några år sen. nä, riktigt ovärt om man frågar mig, man ska ju ta vara på dom sista dagarna man får sova ju. jaja, nu får man väl iallafall in lite rutiner i vardagen, tillbaka till verkligheten. jag måste ta tag i mitt liv känner jag. plus att jag äter riktigt dåligt och min hy har börjat bli kass. å så känns det som att man gått upp sisådär 15 kilo. uhh. nu ska jag slå igång ett avsnitt eller två av paradise hotel, herrå.

Tumblr_lxft3wmd6o1qiaqpmo1_500_large

Tumblr_ltrqh1miqa1qiaqpmo1_500_large



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0