måndag

tjoho! skolan började med nåt litet möte med rektorn om linjen och shit, sen efter lunch körde vi repetition på make. somnade redan innan två igår men likförbannat ska man ju såklart vakna en kvart senare och inte kunna somna förens klockan tre. hur ofta händer det på en skala egentligen?! men det var ju bara att slita sig upp tre timmar senare. men nog var det skönt att komma tillbax till våran fina klass igen ♥ annars så har jag och mamma suttit och nätshoppat lite grejooor den här kvällen. ok typ dunder vitaminer till mig för hud och hår och ricinolja till båda två eheh. spännande. mina ögonlock väger tooon så jag ska nog ta och slagga alldeles strax. ha det bra bye!
 

saknar håret.................... orka mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0