one of the hardest decisions in life is deciding whether to walk away or stay and try even harder

tjoho! segaste skoldagen, kändes som att den aldrig skulle ta slut. fast vi var på salongen så så farligt var det väl inte. vi hade teori fram till lunch, repetition och så gick ailina igenom lite nya moment, bland annat teckande bryn och "snabb mun". och efter lunchen började vi sminka lite smått. snart börjar vi med sotningar, längtar!! längtar till tvåan oxå då vi ska börja med maassa roligt. imorrn är det praktik som gäller, orka att jag kommer komma hem kring 7 varenda fredag fram till v.20 ....... förutom på dom enstaka loven då. usch rena döden, hela kvällen är förstörd jag somnar ju redan på bussen hem...... nu ska jag gå och se på sveriges värsta bilförare, haha mitt och saras favvo program förut haha orka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0