tisdag

hejsan hoppsan. riktigt seg skoldag vare idag, men så är dagarna på råby. fast mattelärarn som varit pappaledig var tillbaka idag, och han verkar vara hur awesome som helst, han hade verkligen humor, tillskillnad från walle...... haha. så nu kanske man kan börja lära sig lite matte :P fast njä kanske inte ändå. men han verkade hursomhelst vara skitbra. imorrn är idrotten inställd så det blir bara två timmar engelska, känns ovärt att ens dra dit. sen är vi lediga på torsdag (!!) och på fredag börjar min praktik. börjar bli dags att boka tid hos frisören oxå, vet bara inte om jag ska bli ljusare eller mörkare......... hmhmh. jaja nu ska jag tvätta bort ansiktet tänkte jag skriva, vilket jag nu oxå gjorde men mena sminket ehe. bajbaj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0