Jag ser dom le, jag ser hur dom står där bredvid, och hela gatan vet att det är deras fel vad som sker, så jag glider fram och jag bränner ner


fan vad sköööön..t! är klar med engelska "film och bok-analysen" nu eller vad det nu var. haha anal-ysen... min humor -.-
nä men när jag väl börjar plugga och är koncentrerad (+ med skön musik i öronen) jobbar jag faktiskt på som satan, believe it or not. jag måste bara bestämma mig att göra saker för då blir dom gjorda, inte annars.
aja då var det klartt, huvet värker. är ensamen hemma varje måndagkväll oxå, det börjar fan bli lite tråkigt nu känner jag alltså..









 för varje dag som går kommer jag närmare er, snart ses vi! ♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0