just deal with it

igår åkte jag ju somsagt till sara för en filmkväll. eller iförrgår kanske det heter nu.. (SATAN SÖNDAG IDAG FANFANFAAN)
aja, vi såg på.. vad var det.. 2 eller 3 skräckisar, jag hon och helen. plus att nån omogen jävla tjej terrade saras mobil typ tio ggr under kvällen.. kulliv.. sen käka vi lite nattkäk och ja heh, drog hem vid halv fyra där på natten då, cyklade hem fort som fan, rädd efter skräckisarna ju! var lite småjobbigt att somna oxå, kändes som att nån titta på mig :(

äääh jag orkar fan inte berätta typ halva mitt liv just nu, kan iaf säga att man var på hockeyn den här kvällen och luleeee vann!! sen stan och sen vidare till julia och vi kolla på pensionärsjävlarna, hahahah så jävla bra humor, ni måste se!! KANAL 5 MÅNDAGAR KL 22.00.

OJ JUSTE EN SAK TILL! NU ÄR RESAN TILL STOCKHOLM BOKAD!!! VI ÅKER DEN 22 DEC! [email protected] :D:D






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0