15.53

ligger här i sängen, har typ pluggat i två timmar.. skrivit fyra sidor i so jobbet.. om det är rätt/så man skulle göra eller inte återstår ju då att se.. men jag är iallafall klar nu! och jag har faktiskt lärt mig ganska mycket. inte för att jag typ bryr mig så värst mycket om 1600 talet lixom, men ändå :)
nu är det bara no:n kvar, men jag sparar nog den lilla godbiten till imorgon.. eller varför inte till typ.. söndag

känner att huvudvärken börjar krypa sig fram där längst inne i huvet, ska typ sova en stund nu, eller nåt.


Kommentarer
Kasparzara

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-01-13 @ 16:31:44
URL: http://kasparzara.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0