and never cared for what they do

alright, club nordic igår då. vad ska man säga.. jävligt blandat disco alltså..

fast man nötte ju typ såna här discon för typ ett år sen, det här var bara lite "extra" om man säger så. trodde det skulle va nåt mer. men om jag inte skulle dragit dit vet jag att jag skulle ångra mig, för det var ju som sagt årets fest i lule, eh. men det var ju faktiskt trevligt att träffa folk och sånt ändå! :) nästan alla var ju där så.
haha, aja drog vid 12 typ, till max med olli, julia och sebbe!

ont i huvet har jag nu, och typ ögonen, man blev ju typ drogad av de där laser grejset, haha.

nu planerar jag å juliuz denna kväll! mot nya äventyr!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0