det snurrar i min skalle

hojja vad CHILL dag! började med att en rappare och en dj spelade och prata lite, grymt bra var dom! så var jag till och med vän med rapparen på fb oxå, när hände det lixom... nä men sen såg vi på film, sen var det lite mer föreläsning och sist samlades vi i grupperna & ja typ inget mer, slutade redan innan halv två.
drog till stan med julia efter skolan, och mötte cissi där oxå :)


nu ska jag typ göra en.. eh "budget" av mina pengar.. haha, men jag slösar ju bort allting annars.
och ikväll ska jag bara chilla ännu mer!


Kommentarer
Neha

Budgetar är bra:D



Jobba lite, du då?=)

2010-10-25 @ 22:32:48
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0