onsdag

åh gud vad jag har pluggat idag! ni förstår inte hur duktig jag känner mig just nu, det var länge sen jag kände såhär, haha. typ i åttan, då pluggade jag på som satan! men det kändes inte som att det gav nå resultat ändå så jag har väl börjat skita i att plugga helt enkelt.. inte bra, men jag ska börja sköta mig nu igen, även fast inte lärarna märker om jag pluggar eller inte... men nu har jag iaf läst över hundra sidor i en engelska bok som skulle vara utläst till idag kom jag på för en stund sen, tur att jag var sjuk då ^^ men den var faktiskt bra och det var ett under att jag faktiskt förstod typ allt. heh.

← den var det.. så jävla less på det där omslaget så det inte är sant, man har typ suttit och glott på boken flera lektioner och varit på samma sida i år och dar, haha..


ska se på kungarna av tylösand nu tror jag, sen blire natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0