that ain't me



TJABBA! nu äre helg. det är helg! helg kära HELG!
skoldagen gick väl ganska fort, torgmöte i typ en timme, eng/sve i typ 20 min, på språket hade vi nåt prov och idrotten tittade jag på, är ju fortfarande förkyld. dom spelade vollyboll. alltså jag lär mig fan bättre när jag kollar än när jag spelar själv, jag har inte fattat nånting av vollyboll när jag spelat men nu när jag titta så fattade man ju typ hur allt gick till. eeh.

ikväll ska vi försöka hitta på nåt kul här i finfiiiiiiina lule!
men nu ska jag tyvärr dö ett litet tag



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

verkar det bli en lyckad kväll för dig ikväll?

2010-10-08 @ 19:43:57
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0