23.39

tjeeena bloggen!
Drog till stan efter skolan, eller först kan jag väl tillägga att vi orientera på idrotten och det gick fan jävligt bra för mig och sara! Stolta och glada var vi varje gång vi fick syn på en sån där kontroll. eliiit!
Shoppade lite på stan, och leta efter skor men hitta ingaaa, måste in och leta igen för mina tår dör i mina skor jag har nu, har sjukt ont!!! det är typ h&m skor ala´99 spänn liksom.. 
Annars har man gliiidit runt den här kvällen, slutade med att vi drog till sundis helt iskalla och dit kom även stig och marre!

om drygt en vecka ska alla nior till abisko...... jag tror jag ballar ur.... jag klarar inte ens av att tälta på gården, hur fan ska jag då kunna tälta i fjällen i typ -30??.... utan dusch, toa och allt sånt där. hujja. nej nu ska jag se på kungarna av tylösand, hahaha så patetiskt program! men ändå måste jag kolla! :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0