You can be a sweet dream or a beautiful nightmare, Either way I don't wanna wake up from you

o-r-i-e-n-t-e-r-i-n-g var det idag.... fyfan, blött och jävligt! jag och julia är också jävligt fail men vad gör det, vi har garvat som fan även fast det sög BALLE! vi hann komma till himlen där ett tag också, nä men vi gick och gick och sen såg vi nåt ljust och vitt och när vi kom fram dit vare vit mossa överallt, inga träd och solen lös precis på den platsen, haha vackert plus att där i mitten fanns en mycket finfin kontroll så vi blev ju väldigt glada, men tyvärr var det inte den vi letade efter fast vi tog den iallafall OCH vi fick poäng för den!

och sen gick vi vilse och höll på att dö och la oss på marken, och då helt plötsligt kommer en tjej (linda, 9c) glatt springandes förbi hahaha, så vi följde efter henne (hon sprang över en myr -.-, så vi två klumpisar försökte smidigt springa efter henne där, men.. misslyckades nog ganska hårt). okej en sista sak, berit (en lärare) ringde oss för att vi var borta så länge haha, och jag typ eh vi är nog där på 5-10 minuter, vi är vid nån sån här elledning... sen när jag lagt på brister julia ut MEN DÄR ÄR JU DET DÄR HUSET! så vi stod typ... 5 meter ifrån huset vi starta ifrån.

gud. sen efter det åkte jag in till stan, hitta det jag sökte, finally! undra hur långt man har gått idag alltså..... slitsamt..


grattis till dig som orkade läsa den här smörjan! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0