haft det bra med brudarna. dom är bäst. älskar er.
imorrn är det fullt upp hela dagen, och sen bilar vi ner vid 4 på lördag morgon, åker till min syster och sover där en natt och sen flyttar vi in i huset.
tänkte bara varna er om att det inte kommer bli mycket uppdatering här i bloggen.
men vi får se när jag är tillbaka, är osäker på när vi ens får internet i det nya huset..
ha det bäst, så hörs vi när vi hörs!
känner att det här kommer bli tufft. otroligt tufft. jag flyttar nu, har ännu inte fått in det i huvudet.
men jag får ju inte glömma att jag har flera fina där nere som jag nu kommer få träffa så mycket mycket oftare än vad jag fått göra dom senaste 5 åren. och jag kommer ju tillbaka, vare sig det bara är över en helg eller några veckor. luleå kommer alltid vara hemstaden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0