freeedag

Heejjj! Känns som att det var år och dar sen sist jag skrev här.
Mamma har iallafall fixat en sån här "internet sticka" eller vad det nu heter, tills vårat internet börjar fungera.
Ska bajsa på vårat internet bolag, dom segar ju så jäkla mycket. Annars då? I måndags började skolan, jag var nervös. Hade ångest. Ville inte. Hade förberett mig på det värsta. Meeeen det visade sig att klassen var skit nice, verkligen! Och schemat ser oxå mycket bra ut!
På måndagar har vi stylist, tisdagar är vi på råby med vanliga lektioner från 10 till 15, råby på onsdag från 12 till 15-16, torsdag och fredag har vi stylist. Det är nice. Salongerna är fina. Men mitt lokalsinne suger fett. Alice är min personliga assistent när det gäller att hitta. Haha! Ikväll ska jag chilla som aldrig förr, svintrött! Imorrn ska jag shoooppa.
Fan vad skönt med internet, vi hörs snart! :) BTW, jag har hunnit se guuuurkan som bor här i västerås staaad, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0