Vad jag bryr mig om nu, är att du kommer nära mig, även om det är försent att älska dig


Jag lyssnar på... Chris Brown & Pitbull - Where Do We Go

Jag tycker inte om.. att bli väckt på morgonen i onödan..

Jag avskyr när folk... tror att dom vet mer om en än vad man själv gör

Mina närmaste vänner är... bäst

Jag har insett att min senaste kyss... var i helgen

Min första vän hette... julia jakobsson

Kärlek är... kan vara bäst men oxå sämst

Har du varit nykter på en nyårsafton? nej började redan supa när jag var en vecka gammal!

Har du strulat med någon som du inte gillat? gillat och gillat, någon jag inte varit kär i, ja

När jag borstar tänderna... kör jag helikoptern och shakar loss. nä men vadå, stirrar mig själv i spegeln typ
När jag lagar mat... smakar det suveränt!

När kramade du någon senast? helgen

Jag är rädd för... att gå hem själv på natten hehe..

Den värsta känslan är... att bli sviken
Den bästa känslan är... när man är lycklig och allt bara är sådär väldigt bra!

I sommar... har jag haft det mucho bra! men ångesten börjar krypa fram nu när lovet lider sig mot sitt slut.. viill inteeee
Senaste personen du delade säng med? frida, tihi ♥

Sist jag grät var... en vecka sen kanske
Har du skämts över dig själv någon gång? haha nå jå
Min mobiltelefon är... öh, jag vet inte, den är väl okej. eller ok ja ljög, klarar mig inte utan den
När jag vaknar på morgonen...kollar jag mobilen
Just nu tänker jag på... allt och ingenting
Bebisar är... gölliga, när dom inte gråter å skriker då..
Idag har jag... legat på sängen och soffan å sjukat 
Ikväll ska jag... se en film

I morgon kommer jag... ingen aning

Jag vill verkligen... ha ett mycket längre sommarlov
Jag kommer alltid att vara… den jag är



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0