Jag försöker men jag förlorar varje gång

vaknade helt skräkslagen av en mardröm innan fem imorse, mitt rum var kolsvart och så ser jag som gubben i drömmen stå brevid min säng där i mörkret. får panik och letar efter lampan, trodde helt seriöst att det var nån i mitt rum i säkert fem minuter.... sen kände jag att mitt huvud dunkade som tusan, gick och tog tempen å så hade man feber, orka. men somnade om och drog ändå till praktiken för hade lite viktiga papper som skulle lämnas, fast drog hem kring fyra för jag mådde verkligen b-a-j-s. 
och orka alla jullåtar som spelas i affären nu, man får ju fan aids i öronen om man ska lyssna på dom från 10 till 19.....
ska koka mig lite te nu och lägga mig framför tvn, hare bra!

Tumblr_lv6ibomzti1qhtx1po1_500_large



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0