23.03

ÄRLIGHET
hur många har du varit riktigt riktigt kär i? en. två.
vad tycker du om kärlek? bästa som finns men oxå värsta
när kramade du någon sist? iförrgår
ditt älsta hångel? 20 tror jag
kramade du någon speciell person? ja
har du svårt för att bli kär? nja, jo sådär
när kysste/hånglade du med någon sist? nån vecka sen
ångrar du det? ja det gör jag
när fick du senast en komplimang? jag vet inte
har du hånglat med någon av samma kön? näe inte hånglat, pussat

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? nej
playat? nej
hånglat med fler än 50 pers? nä
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
gjort något riktigt dumt? ja
gjort något du verkligen ångrar? jo
åkt ambulans? nej
gjort något olagligt? ja, men inget allvarligt ehe
blivit polisanmäld? nej
blivit stoppad av polisen? nejnej
varit på polisförhör? nej
slagit ner någon? nä
skämts över dig själv? haha ja
tagit droger? näe
blivit "utnyttjad" ? njäe
gråtit inför någon du tycker om? ja
misshandlat någon? aldrig
haft sex när du inte ville? nej

SENASTE PERSONEN SOM

sov i din säng? zaki och lollo hihi
såg dig gråta? jag vet inte
fick dig att gråta? nästa fråga
du delade en cigg med? äsch
du gick på bio med? mamsen

Bor tillsammans med? - mamma och lillasyster
Husdjur? - 2 katter och 2 hundar
När är du född? - 24 december 94
När ska du sova ikväll? - snart tror jag
Duschat idag? - yesman
Pussat någon idag? - nej
Vad har du ätit? - frukost/lunch, middag och några bullar höh
Dagens klädsel? - pyjamas hela dagen lång, och en ny igen efter duschen hehee
Dagens bästa? hm, alvedon

Dagens sämsta? min hals
Dagens roligaste? - kommer faktiskt inte på nåt, haha deprimerande..
Har du många vänner? - tillräckligt, men man kan nog aldrig ha för många
Har du pojk-/flickvän? - nej
Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? mobilen är uppe och tyvärr ids jag inte gå och hämta den..
Vem har du känt allra längst och fortfarande är kompis med? - min bästaste vän sara

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:

Saknat någon? - är det november som räknas som den senaste? isåfall- ja
Ångrat något? - ja
Ljugit? - nä jag vet faktiskt inte, tror inte det
Svikit någon? - det hoppas jag inte
Gråtit? - ja
Skrattat? - jadå
slagits? nejj


KÄRLEK
Är du kär just nu? .. nej
I vem? -
Har du ett förhållande? - nä
Har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - nej
Har du varit otrogen och om ja, varför? nä
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - singeeel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha men nejj
Hur många har du varit kär i iår? - 1
Vem sov du senast bredvid ? - sara, och oj vad mysigt vi hade ;);)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? ingen aning




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0