02.01

Genomlider en bajsig jävla mensvärk den här kvällen till ära. Hatar det. Annars är det bara fint med mig. Jag har det bra. Åker mest troligt ner till sthlm efter helgen, sen är det mest troligt ungefär tre veckor till jag flyttar. Hur det känns? jag.. vet faktiskt inte. Har som bara tagit en dag i taget och inte.. funderat så mycket på det. Men det närmar sig nu. Känns så bra på så många sätt, lämna, börja om. Men också så sjukt. Hur ska jag palla?
Hur ska jag kunna slita mig ifrån mina fina vänner? Hur ska jag klara mig utan dom när jag saknar dom redan efter ett par dagar när vi inte träffats?
Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att vi inte tappar kontakten,
det ska inte hända, det får inte hända. Men tänk om.
Jag har tänkt att det ordnar sig. Men kommer det göra det?
Det är ju nu jag kommer behöva dom som mest..
lule, byn, det är ju mitt hem.
ett nytt kapitel i livet. jag är rädd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0