Jag har famlat i mörker, men I dig såg jag ljuset. Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.

Uppdateringen suger, men balen var iaf väldigt bra, och alla var hur fina som helst! Bilder och sånt kommer imorrn eller nåt sånt. Skolavslutning imorrn, hur fucking skönt?!! Men jag har nog ännu inte riktigt insett hur jävla mycket jag kommer sakna allt och alla....
Btw, sa ju att jag skulle visa vad jag använde för smink till vardags, bättre sent än aldrig:
Ansiktserum- make up store, mineralfoundation- lily lolo (bästa!), rouge och/eller solpuder, mascara- loreal, ögonfransböjare och eyeliner. edit: oj, glömde ögonbrynspenna.


Kommentarer
Tessi

Om jag ska vara ärlig så är det nog dig jag kommer sakna mest i skolan, har alltid kunnat prata med dig om allt & alla! du är så jävla underbar daniella, känns sjukt jobbigt att du ska flytta typ 100 mil ifrån mig, känns inte bra alltså!

Jag kommer sakna dig till tusen! <3



Tack för att du alltid funnits där..

2011-06-10 @ 23:52:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0