28 november

men tjenaa bloggen. sitter här och dunkar musik en kväll som den här måndagen. i lördags var jag ju och färgade håret. oooch det blev braa. jag är nöjd. och jag kan ha uppsatt utan att man ser värsta gulguldiga fläcken vid örat. känns skönt. blir en till färgning till januari, men känner att det verkligen inte är så bråttom som sist. fick mig en klippning oxå, mitt hår känns så tunnt jämfört med mitt tjocka burr jag hade innan haha, men det funkar.

annars så känner jag mig lite halvt fucked up, vill typ gå i ide ett tag. men nog är det mysigt med allt julpynt ändå, fast tycker det fortfarande känns som oktober....jaaaaja, längtar till helgen då det blir en tripp till stockholm!!
387471_10150468909555813_648790812_10554210_1797130865_n_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0