So don’t tell me you can’t forgive me, Cause nobody’s perfect

Tumblr_luyqgnwhmw1qbpwzeo1_500_large
sååå var det tisdag då. matte och svenska hade vi idag, sen drog jag till gina för att kolla om mitt jäkla skolkort möjligtvis kunde vara där. men icke, så fick gå till vl och fixa ett nytt. och när jag kom hem ringer dom och säger att dom fått in mitt kort...... orka, jaja får gå dit och hämta ut mina 250 kr imorrn då hehe. kollade rexnet för ett tag sen och såg att våran idrottslärare just mejlat att vi inte har idrott imorrn för att det kommer va strömavbrott på gymmet vi skulle vara på! DRÖM. bara en lektion från typ 10 till 12 imorrn!! sen är det torsdag, sen fredag och sen lördag=till FRISÖREN. heheh. lovar att det kommer bli fail bara för att jag längtat så länge........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0