9 november

Vad är det första du tänker på när du vaknar? fuck orka

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? hahah nej
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? ja
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? nejpa det tror jag inte
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? jarå det tror jag
Har du någonsin pussat någon som varit hög? nej

Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? hmmh kommer inte på nåt

Vem är den största idioten du känner? vet inte

Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? tjena läget

Hatar du någon just nu? nej jag hatar inte, men ogillar
Vem tog senast på din rumpa? haha
Har du syskon som är äldre än 21? jajamensan
Hur fick du ditt senaste blåmärke? haha jag vet inte, trodde jag hade träningsvärk i arlset men det visade sig vara ett blåmärke
Saknar du någon just nu? japp
Är du längre än de flesta i din ålder? öhm nje skulle jag väl inte påstå

Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? jaru, be båda dra åt helvete

Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? japps
Känner du någon som är oskuld? jarå
När gapskrattade du senast? haha idag
Brukar du tänka innan du talar? hm njea
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? jahadå

Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? mm

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? njae, berättar inte allt för någon
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? haha nja, så länge dom vet att allt är ok så är det lugnt
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? gillar jag killen så nej, skulle inte bry mig om vad dom tyckte
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? haha hell no
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? det kan vara sant det
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? nej
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? jaa
Pratar du ofta? a
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? bussen, skolan, hemma (edit: öh oj såg inte att det stod senaste tre timmarna.......... då har jag ba varit hemma)
Vad är det bästa som hände dig idag? hehe
Vem har du umgåtts med idag? mina kåmpizar i klassen
Är du en elak person? närå
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? myyycket hörrudu
Vad lyssnar du på just nu? wiz khalifa- on my level

Tror du att andra människor tycker illa om dig? finns säkert nån

Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? ge den mat så jag hinner dra ifrån den

Är du lycklig? är inte olycklig iallafall
Vem skrek du senast på och varför? hmm kan väl ha varit på syster

När grät du senast? igår

Vem kramade du senast? aliice
Är du rädd för mörker? hehe mm
Vad drack du senast? vatten
Tror du att två ex kan vara vänner? jo

Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? njae, de tror jag faktiskt inte
Sover du med dörren öppen eller stängd? halvstängd
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? ja, för nåt.. coolt säger vi som
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? helg
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? men jaaa
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? tvååå




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0