du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

oj har händer det ju mycket! nä men har inte suttit vid datorn alls under helgen.
helgen har varit väldigt bra, och jag hoppas eran oxå vart det! ska plugga strax. inte kul inte kuul.
var ju hos frisören i fredags, mitt hår är väl.. öh, vet inte riktigt vilken färg det är, en blandning av några bruna och ljusa färger. meen det är inte klart ännu, nästa tid är i november, för att man visst måste vänta 6-7 veckor mellan blekningar, höhö det hade jag ingen aning om.. blekte typ mitt hår 4 gånger på 2 dagar förut.. jaja det är bara att vänta nu då, så får jag väl färgen jag vill ha lagomt till december, haha....:'(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0