söndag

huh, sovit i tolv timmar. det behövdes kan jag ju då säga.
i fredags hade vi sminkprov, i cleanbeauty och festsminkning, clean gick ju åt helvete, fransmarkeringen började kleta och alice såg ut som om hon skulle på halloweenfest haha orkade inte.. festsminkningen gick mycket bättre iallafall. sen satte jag mig på bussen hemåt, då ringer min stora syster och säger att min lilla syster är påväg med ambulansen mot sjukan, för att hon svimmat på djursjukhuset och slagit i huvudet tre gånger, haha alltså det händer ju bara inte :(
så var bara att kliva av och ta bussen mot stan igen, sätta sig i bilen mot djursjukhuset som låg ut i helvete för att hämta lilla lollo. syster körde och jag satt med iphonen med vägbeskrivningen till djursjukhuset, hahah det var kaos. "vart ska jag svänga?!" - öööh vänta kör framåt lite till så ska jag se här.... SVÄNG NUUUU, oj nu körde vi visst förbi...
men vi hittade efter mååånga omvägar, och lilla syster och mamma fick komma hem på kvällen. igår var vi på erikslund helaa dagen. och nu är det söndag, har drömt så sjukt mycket inatt, men fyyyifan vad skönt med lov! och på tisdag sätter jag mig på planet mot luleeee!

1430898079_6_d8go_large



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0