nothing can change us, no nothing can keep us from falling

Har glömt bort bloggen helt! Just nu sitter jag här och kollar på avsnitt från big brother 2006 hehe, skitbra. Vad har hänt denna helg dåå.. I Fredags jobbade jag, sen mötte jag upp Alice och vi tog bussen hem till mig. Och precis innan vi åker förbi centralen här hemma kommer jag på att jag glömt en påse på praktiken+plånkan.... Så det var bara att kliva av vid stationen och ta tåget tillbaka.... Sen senare på kvällen gick vi ut, gick vilse och lite sånt. Mitt lokalsinne är inte det bästa om jag säger så, haha. Blev inte mycket sömn den natten, och igår kom min storasyster, Heidi och Mika hit! Idag ska jag inte göra ett skit, imorgon är det stöddag på skolan så ska försöka plugga matte här hemma. Nationella prov i det på tisdag, uscha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0