fredag

har varit nere på lagret hela dagen och packat upp alla nya varor, räknat och sorterat dom. låååång dag och såklart ska det sista jag gör innan jag slutar vara att jag kuttar upp handen med dom där bajs knivarna. jaja sen var det bara ut och kriga i kylan men som tur var hade mamsen värmt upp bastun så det var bara att slänga sig in i värmen. fast ska väl inte klaga när kära luleå verkar ha dubbelt så kallt.......

angående inlägget här nedanför så kan jag väl dra det lite snabbt, satt på centralen och vänta på bussen hem och då kommer det in 6-7 poliser och verkar leta efter nåt men tänkte inte så mycket mer på det då det kryllar av poliser i v-ås. sen när jag började gå ut mot busshållsplatsen hörde jag massa skrik och när jag kommer fram står det en kille där som verkar vara helt jävla galen och sparkar på allt, trodde han va ensam och full som en filbunke. han går iaf iväg och när jag går närmare för att kolla när bussen kommer sitter det en tjej inne i hållplatsen och gråter och är röd på kinden, och brevid henne står det 2-3 vuxna människor som inte gör ett skit, mer än att dom ser lite chockade ut...... killen hade tydligen slagit henne innan och gått iväg men kommit tillbaka och slagit henne igen när hon ringt polisen.
alltså va? att ingen av dom där människorna som hade sett på ens hade gått fram till henne?? kunde inte få in det i mitt huvud. kutade iaf in till centralen för att hitta poliserna och hann sen på pricken tillbaka till bussen. helvete vad sur man blir, killen borde fan grävas ner så långt ner det bara går. usch. tänk om det skulle vara en själv som satt där och ingen gjorde nånting. så hemskt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0