torsdag

kass uppdatering var det här ja. men mina dagar ser väl ungefär likadana ut: skola, träna, äta, sova. är otroligt trött varje dag oxå. somnade på bussen idag förresten och vaknade panikslagen för att jag trodde att jag hade åkt förbi hektarvägen (den busshållsplatsen jag klev av på när jag bodde i lule.. -.-) fattade inte vart jag var, orka. idag hade vi iallafall service eller nåt liknande, nåt grupparbete vi skulle planera ett eget företag eller nåt sånt. och efter lunch hade vi hårteori, dvs fakta om håret typ, det var kul och intressant. vi fick sluta kring två istället för fyra, niiiice. ikväll ska vi på nån spakväll, kan ju bli kult. fredag imorrn, gillar inte dom dagarna då dom är så otrooooooligt långa på praktiken. jaja helg snart iallafall, hejsvejs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0