onsdag

SKOLAVSLUTNING IMORRN! sataaaan vad skönt!!!! herregud vad fort det har gått. har snart bott här i ett år. har lärt känna så grymt fina människor. har hunnit hända otroligt mycket den här ändå ganska korta tiden, så himla bra saker men också dåliga, såklart. skratt och gråt. hade inte alls några höga förväntningar när vi flyttade hit, var verkligen förberedd på det värsta och ville bara hem, hem till all den tryggheten jag hade där. men nu i efterhand är jag så glad över att vi tog steget och faktiskt flyttade hit. det här har varit ett av dom bästa åren hittills måste jag säga. och slutligen, våran klass är BÄST, HVSTY11 ♥♥ måste börja packa nu, hinner inte åka hem imorrn efter avslutningen då vi ska picknicka efteråt sen drar vi till en stuga vi hyrt och paaaartar! på fredag drar jag och alice direkt till stockholm och ser nicki minaj!!! dör. och på lördag blir det troligtvis grönan, om vädret tillåter så att säga. känner att det kommer bli en hel del som måste packas ner i väskan, kommer säkert glömma hälften också om jag känner mig själv rätt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0