söndag

tjoho! helgen har varit bra, trots att jag fått avstå från både jobb på fashion week och party med brudarna, men kände att jag var tvungen att vila en gång för alla så jag kunde bli frisk på riktigt. och idag känner jag nästan inte alls av förkylningen jag haft i veckor, skönt som fan. sen har min syster och heidi spenderat hela helgen här vilket varit myysigt.
imorrn och på tisdag är vi lediga/har hemstudier, klagar icke! ska nog ta tummen ur röven imorrn och lämna in min kära mobil på lagning. har gått med en sprucken skärm sen jag kom hem från spanien endast för att jag inte vill lämna in den och vara utan den i mer än en vecka... så har typ vant mig haha. verkligen på tiden att lämna in den!
laddar upp lite försenade körslaget bilder nuu
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0