torsdag

Jäävlar vad man svettas ihjäl i den tropiska värmen ute! Har haft samhäll och entreprenör idag. Sjukligt mycket att göra inom vårat företag just nu, man vill bara gräva ner sig. Hittade för övrigt ett nytt nummer i kontaktlistan på mobben från i helgen idag när jag skulle ringa ett samtal, kontakten var döpt till "Jättesnygg". Ehhh, då kommer frågan: vem i helvete är det? Har absolut inget minne av att jag lagt till det numret, måste isåfall ha gett min mobil till någon som lagt till det. Och glöm att jag ska smsa och fråga haha.
Snart ska jag iallafall träna, ska bli riktigt sköönt. Och imorrn börjar jag förresten praktisera i Eskilstuna.... Hjälp.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0