00.48

Tjaaaaa. Kan inte beskriva hur skönt det känns att det äntligen är helg. Är mer eller mindre trött konstant, fattar inte vad det är med mig. Spelar ingen roll om jag lägger mig 11 eller 1 på kvällen, är ändå lika trött. Idag har jag varit på praktik, morgonen började med att tåget var försenat en timme och sen missar jag och Nadja tåget hem med två min.... Såå vi fick sitta på centralen i Eskilstuna i en timme som grädde på moset, jättekuul. Sen när jag är påväg hem blir jag bjuden på en "dejt" också, garvade bara åt killen men sen när jag insåg att han var seriös fick jag ont i magen och panik haha, åh kan inte åka buss längre nu.
 
Somnade på soffan i säkert en timme nu ikväll så nu är jag pigg heheee.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0