fredag

Hallåj. Haft skolstress deluxe dom senaste veckorna. Har betat av nästan alla prov nu, förutom ett som vi har på tisdag, diplomering i lyxmanikyr på 90 min. Spy-nervös. Men aja, ledig på måndag så har bara en dag kvar (!!) Fyyy vad skönt. Ska chilla så hårt den första veckan innan jobbet börjar. SEN väntar bråvalla också!! Åh vad skönt med sommarlov säger jag bara. Idag tog jag en tripp till frissan förresten, fräschade upp barret lite. Nästan så jag inte vågade gå då dom ALLTID klipper för mycket, men nu blev jag faktiskt nöjd. Imorgon är det Avesta festivalen, jag och min babe ska få skrika oss hesa till De vet du!!!! Och se Näääk & Nimo. Weeehååå, längtar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0