fredag

Mitt tillstånd just nu: utmattad.
Stressvecka så in åt helvete. Tack gode gud att det är fredag idag. Sitter här med hårfärg i håret, har avfärgat mitt barr 3 gånger hos frissan nu... Äntligen fått bort det svarta, har gått runt med olika nyanser av ljusbrunt den senaste veckan... Nu sitter jag här med en mellanbrun färg. Hoppas det blir bra, blir det inte bra så får det fan vara.
Imorgon ska jag till fagge och fira någon dj som fyller år, vettefasen vem men det blir säkert kul. Nu ska jag duscha och sen lägga mig och se någon film. BTW min nya mobil är nu i Telenor-butiken!!! Ska hämta den nästa vecka, wiiiii. Varit utan min älskade iphone i en hel jäkla månad, det är fan länge. Fast får väl skylla mig själv litegrann som är så dum och tappar den i toan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0