torsdag

Lil Waynes konsert var helt jävla underbar. Går inte att beskriva känslan. Helt sinnes, kan typ leva på det resten av livet. Sen nästa dag åkte vi upp mot Luleå, det var skönt att komma upp ett par dagar. Och träffa bästis ♥ Och älskade mormor! I måndags åkte jag till Stockholm och träffade Julia. Åh herregud vad härligt det var att träffa henne. Vi satt på ett fik och pratade om allt, vi hade såå mycket att ta igen.
 
Och imorgon är det fredag igen?! Veckorna går så jävla fort. Ska till frisören och sen ska vi träna. Halloween är det också, två polare ordnar en fest men jag skiter nog helt ärligt i detta det här året, orkar varken dricka eller klä ut mig ens. Konstigt att jag inte orkar dricka? Har nog druckit för mig och hundra pers till den senaste tiden :Pppp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0