01.05

Här ligger jag i min renbäddade säng och inte kan sova. För mycket tankar som snurrar runt i huvudet. Kan man ta en paus från sitt liv ett tag? Livet är bra konstigt ibland. 

Imorgon ska jag och Alice ha UF men vi har inget att göra för tillfället så vi ska bara luncha på sportköket och snacka skit, vi kan lätt sitta där i 3 h och bara prata, prata och prata. Cpn. Sen ska jag till gymmet och därefter måste jag plugga till ett prov på torsdag. Har förövrigt haft väldigt lugna helger de senaste två veckorna, har varit väldigt behövligt. Men i helgen kör vi  en tvådagars! En "inflyttningsfest" på fredagen och sjökrogen på lördag med temat "ta på dig din snyggaste hatt" haha... Det kommer nog bli riktigt kul detta. Jaha nu ska jag försöka sova, natti.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0