Actions speak louder than words

Jag är så trött. Trött på människor som snackar så mycket utan att göra ett skit. "Jag saknar dig så mycket" Ja, men gör någonting åt saken då, gör allt du kan för att få träffa den där killen/tjejen/bästisen då, eller vem det än är. Spara pengar till den där tågbiljetten eller vad fan det är som behövs för att få träffa den. "Åh gud vad jag skulle vilja göra det och det och det" Men jobba röven av dig för att få det du vill ha och det du vill göra. Går det inte? Kämpa ännu hårdare för det då. Kan folk bara sluta snacka så mycket och istället GÖRA någonting åt saken?! Och sluta ta så jävla mycket för givet, vårda dina förhållanden med dina nära och kära. Och folk som nästintill skiter i sina vänner när dom skaffar en partner och sen tror att vännerna står kvar där och väntar på en när förhållandet med partnern väl tar slut? Fuck det säger jag bara. Tack för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0