onsdag

Såå stressad över allt i skolan och allt utanför också. Så mycket som ska fixas och så mycket plugg så jag drunknar. Idag har jag och Alice i alla fall varit jäävligt effektiva och nästan skrivit klart hela våran årsredovisning (!!) så en sak är snart klar att bockas av från att-göra- listan. Men samtidigt SKA jag njuta så mycket av möjligt av den här tiden innan studenten för den kommer vara FET! OCH 19 dagar kvar till studentkryssningen!!! WOHO! Beställde även min balklänning igår, ångest, ångest, ångest om den inte passar eller om jag inte tycker om den när jag väl provar den, eller ännu värre: om den inte hinner komma till balen.. Haha, ajaa.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0